נציב חופש המידע - ואיל עיאדאת

חוק חופש המידע משנת 1998 נכנס לתוקף ב-5 במאי 1999. מטרתו להוביל "מהפכת שקיפות" בישראל בכל הנוגע לפעולות הרשויות המקומיות. החוק מכיר בזכותם של תושבי ישראל לקבל מידע בעל אופי כללי מרשויות ציבוריות.
נציב חופש המידע במועצה המקומית זרזיר: מר ואיל עיאדאת
פרטי התקשרות:
אל-זרזיר, רחוב אל-סלאם, דרך אבר אל-זרזיר, בניין המועצה המקומית (קבלת ציבור בטלפון)
טלפון: 6416100-04
פקס: 6415526-04
דוא"ל KEDOMZARZIR@GMAIL.COM
תקנות חופש המידע 2014 לחץ כאן
חוק חופש המידע 1998 לחץ כאן
החלת חוק חופש המידע במועצה:
רֶקַע:
חוק חופש המידע מחייב מועצה מקומית לספק לכל אזרח/תושב המדינה מידע המצוי ברשותה, בכפוף לסייגים המפורטים בחוק חופש המידע ובתקנותיו.
בתמורה לקבלת מידע יחויב הפונה בתשלום.
זיהוי:
"מידע" - כל מידע שבידי המועצה המקומית הכתוב, מוקלט, מצולם, מצולם או ממוחשב.
מטרה:
מטרת הנוהל לקבוע כללים והנחיות לטיפול בבקשות למידע.
אחריות:
פקיד המידע במועצה אחראי על יישום הוראות החוק ותקנות חופש המידע.
בקשה למידע:
בקשה למידע תבוצע באמצעות טופס חופש המידע העומד לרשות הממונה.
הודעה על ההחלטה בעניין הטיפול בבקשה תישלח למבקש תוך 30 יום ממועד קבלת ההחלטה בתגובה לבקשה.
המידע שנמסר יישלח או יימסר לעיון המבקש תוך 15 ימים מיום קבלת הבקשה, בכפוף לתשלום האגרה.
טיפול בבקשה למידע:
האחראי על מסירת המידע במועצה המקומית יבחן כל בקשה ויקבע האם ניתן למסור את המידע הנדרש:
במידה והבקשה מתייחסת למידע על הפונה עצמו, המידע יינתן ללא תשלום.
אם הבקשה מתייחסת למידע המפורט ב"טבלת סיבת הדחייה" - תינתן למבקש תגובה מנומקת בדבר דחיית הבקשה.
אם הבקשה מתייחסת למידע המפורט בסעיף 9(ב) לחוק, שהוא מידע שהמועצה המקומית אינה חייבת למסור-
הבקשה תועבר ליועץ המשפטי של המועצה המקומית והמפקח יפעל על פי הנחיותיו.
במידה והבקשה מתייחסת למידע שבידי המועצה המקומית וזמין לתקשורת, יבדוק האחראי על מסירת המידע את עלות האגרה, את לוח הזמנים ואת אופן קבלת המידע, כולו או חלקו, מול הגורמים הרלוונטיים במועצה המקומית.
מידע שניתן לפרסום.
האחראי על מסירת המידע:
זה יחשב את עלות עיבוד ההזמנה בהתבסס על שעות עבודה מפתח, עמלות ייצור ודמי משלוח.
המבקש יקבל הודעה על ההחלטה בעניין בקשתו ויוזמן לחתום על התחייבות לתשלום עלות הטיפול בבקשה.
המידע יישלח או יועבר לעיון המבקש רק לאחר מתן קבלה המאשרת את תשלום האגרה.
דרכי תשלום עמלות בקשת מידע:
מזומן ו/או צ'קים ו/או העברה בנקאית ו/או כל סוגי כרטיסי האשראי, במחלקת הגבייה בבניין המועצה המקומית