רואה חשבון המועצה - מוחמד חטיב

המינהל הפיננסי (אגף הנהלת חשבונות) הוא היחידה המנהלת את המערכת הפיננסית של המועצה המקומית.
על פי התקציב שאושר במועצה ומשרד הפנים, ליישם את חזון נשיא הרשות לפיתוח וקידום החברה, ומתן שירותים ברמה הגבוהה ביותר לאזרחים.
אחריות:
• גיבוש והכנת התקציב המוצע מדי שנה, בהתאם למדיניות יו"ר הרשות, ובכפוף להנחיות משרד הפנים והאוצר. כמו גם בקרה שוטפת על התקציב השוטף, השוטף והיוצא דופן לשם השגת יעדים ושמירה על תקציב מאוזן.
• אני לא יודע מה לעשות, אני לא יודע מה לעשות, אני לא יודע. בבקשה אל תדאג בקשר לזה. אני מצטער, אני מצטער, אני מצטער בבקשה אל תדאג בקשר לזה.
• העמקת גביית המס ומקסום הכנסות הרשות ממקורות המדינה וגבייה עצמית.
• פיתוח כלכלי – הרחבת הנוכחות הכלכלית של הרשות להבטחת רמת שירות גבוהה.
• ניהול ופיקוח על תחום המחשוב וכל מערכות המידע ברשות.
• ניהול מערכי דיווח שכר והכנת תלושי שכר לכל עובדי הרשויות המקומיות.
• תכנון, ארגון, ניהול ופיקוח על ביצוע פעולות רכש, מתן סחורות, לוגיסטיקה ושירותים נוספים בהתאם לצרכי הרשות.
• ניהול משא ומתן מול מוסדות, בנקים ומשרדי ממשלה להשגת יעדי הרשות, וייצוג העירייה תוך שמירה על צרכי העירייה מול גופים ציבוריים שונים.