הנהלת חשבונות
מנהל החשבונות אחראי לניהול ספרי המועצה על פי כללי החשבונאות והמנהל הציבורי. כמו כן, אחראי על ניהול התקציב השוטף כולל הערכות לשנת התקציב הבאה, רישומים שוטפים של הכנסות הרשות ורישום שוטפים של הוצאות הרשות, הפקת דוחות כספיים חודשי, רבעוני ושנתי, הכנה ומעקב ובקרה על התקציב השוטף, הכנת תשלומים לספקים ולמוסדות, שכר דיווח למס הכנסה ביטול לאומי, הפקדת אישורים שנתיית לספקים, התאמת בנקים, תשלומי שכר, ביטוח נכסי המועצה, ביטוח תלמידים, בקרה חשבונאית וקשר עם הבנקים וגורמים חיצוניים נתוני שרות לרשות.
צפיות : 3017
תגובות : 0

פנה אלנו

 הבקשה נשלחה בהצלחה ואנו ניצור איתך קשר בהקדם האפשרי.
שגיאה: בבקשה לנסות שוב

הוספת תגובה חדשה

 תגובה הוספה בהצלחה   עדכון
שגיאה: בבקשה לנסות שוב