מינהל כספים (גזברות) הוא יחידת המטה המטפלת והמנהלת את מערכת הכספים של המועצה המקומית .
בהתאם לתקציב המאושר ע"י מועצת היישוב ומשרד הפנים, ליישום חזון ראש הרשות לפיתוח וקידומו של היישוב, ומתן שירותים ברמה הגבוהה ביותר לתושבים.
תחומי אחריות
- גיבוש והכנת הצעת תקציב בכל שנה, על פי מדיניות ראש הרשות, ובכפוף להנחיות משרד הפנים והאוצר. כמו גם, בקרה רצופה על התקציב השוטף, הרגיל והבלתי רגיל (תב"ר) לצורך עמידה ביעדים ושמירה על תקציב מאוזן.
- ניהול ודיווח על מצבה הכספי של הרשות, כולל הובלת תהליכי התייעלות באגפי המועצה השונים ומעקב חשבונאי עפ"י כללי והנחיות של משרד הפנים, והכנת הדוחות הכספיים השונים של הרשות .
- העמקת הגבייה העירונית, ומקסום הכנסות הרשות הן ממקורות ממלכתיים, והן מגבייה עצמית.
- פיתוח כלכלי – הרחבת הבסיס הקיום הכלכלי של הרשות לאבטחת רמת שירות גבוהה.
- ניהול ופיקוח על תחום המחשוב וכלל מערכות המידע של הרשות
- ניהול מערכות דיווחי שכר והכנת תלושי שכר לכלל עובדי הרשות
- תכנון, ארגון ניהול ופיקוח על ביצוע תהליכי הרכישה, אספקת הטובין, הלוגיסטיקה והשירותים הנוספים בהתאם לצורכי הרשות.
- ניהול מו"מ עם מוסדות, בנקים ומשרדי ממשלה להשגת יעדי הרשות, וייצוג הרשות תוך שמירה על צורכי הרשות בפני גופים ציבוריים שונים.
צפיות : 2631
תגובות
: 0
פנה אלנו
הבקשה נשלחה בהצלחה ואנו ניצור איתך קשר בהקדם האפשרי.
שגיאה: בבקשה לנסות שוב